Subdivision алгоритми, реализирани с
използване на OpenGL
Криви
3D Aлгоритъм на Chaikin (corner
cutting)
Упътване за работа
Degree
elevation (повдигане на степента)
Нестационарна апроксимационна схема
Упътване за
работа
4-point subdivision
(Java)
Стационарна интерполационна схема
Упътване за работа
Повърхнини
Повърхнинa на
Doo-Sabin
Упътване за работа
Повърхнина
на Catmull-Clark
Упътване за работа
Повърхнина на
Peters-Reif
Упътване за работа
Butterfly
Subdivision (Java)
Упътване за
работа
Повърхнина на
Loop
Упътване за работа
Повърхнина
на Kobbelt
Упътване за работа
Loop,
Doo-Sabin&Catmull-Clark
Упътване за
работа
Този сайт е създаден с частичната
финансова подкрепа на УФ "НИ" на СУ
по договори N 241/2009 г. и N 224/2010
г.