Subdivision алгоритми, реализирани с използване на OpenGL

Криви

3D Aлгоритъм на Chaikin (corner cutting)
Упътване за работа

Degree elevation (повдигане на степента)
Нестационарна апроксимационна схема
Упътване за работа

4-point subdivision (Java)
Стационарна интерполационна схема
Упътване за работа

Повърхнини

Повърхнинa на Doo-Sabin
Упътване за работа

Повърхнина на Catmull-Clark
Упътване за работа

Повърхнина на Peters-Reif
Упътване за работа

Butterfly Subdivision (Java)
Упътване за работа

Повърхнина на Loop
Упътване за работа

Повърхнина на Kobbelt
Упътване за работа

Loop, Doo-Sabin&Catmull-Clark
Упътване за работа













Този сайт е създаден с частичната финансова подкрепа на УФ "НИ" на СУ 
по договори  N 241/2009 г. и 
N 224/2010 г.