При стартиране на приложението първо трябва да се създаде началната фигура, която може да има произволен брой точки с произволни координати. Добавянето/премахването на точки става с бутоните на мишката. При увеличаване/намаляване броя на итерациите (броя пъти на прилагане на алгоритъма) чрез клавиши M или L, се получава нова фигура представляваща началната, но след прилагането на алгоритъма на Чайкин. В горния десен ъгъл се извежда информация за общия брой точки и броя на итерациите. Ако броя на точките е по-голям от 100000, то увеличаването на броя итерации бива забранено за да се предотвратят проблеми с производителността (в противен случай системата може да стане нестабилна или неизползваема за определен период от време). Може да бъде показано помощно меню със списъка на командите от клавиатурата, както и информация за пректа. Приложението е тествано под IE, Firefox и Opera с Java версия 1.5+. Цветови код: Червен - точки на началната фигура Оранжев - Контур на началната фогура Лилав - Точки на производната фигура Син - Контур на производната фигура Зелен - Координати на точките Списък на командите: LMB* - Добавяне на нова точка от фигурата RMB* - Премахване на последно добавената точка на фигурата H - Показване/скриване на менюто R - Изчистване на аплета (връщане към началното състояние) V - Показване/скриване на контура на началната фигура P - Показване/скриване на координатите на точките O - Отваряне/затваряне на контура на фигурата S - Показване/скриване на контура производната фигура X - Показване/скриване на точките на производната фигура M - Увеличаване на броя итерации L - Намаляване на броя итерации I - Информация за проекта *LMB - Ляв бутон на мишката *RMB - Десен бутон на мишката Включени файлове: 1. CAGDProject.java - Java сорс код на приложението 2. CAGDProject.class - Компилиран вид на приложението 3. project.bat - Стартира приложението в Java Applet Viewer 4. project.html - Стартира приложението в браузър 5. project_applet.html - Стартира приложението в браузър с таг 6. README.TXT