Препоръчителни дейности на преподавателя

Описаните препоръчителни дейности спомагат за коректното поддържане на информацията в системата. При забелязани несъответствия или при съмнение за некоректност на информацията преподавателят трябва да информира администраторите на системата. 

При промяна на служебен телефон, адрес, имейл адрес, научна степен, академична длъжност и други, които са елемент от регистрацията му в системата:

Преди започване на всеки семестър:

Преди започване на сесията (за преподавател – титуляр на дисциплина):

  • проверява своевременно ли са издадени протоколи за изпит за дисциплините, по които преподава (вж. „Как да видя кои протоколи са издадени за мен“);
  • проверява дали включените в протоколите студенти не се различават от неговите очаквания;
  • в деня преди изпита проверява дали притежава книжни копия на всички издадени за изпита протоколи.

По време на изпит:

  • внася оценка в съответния хартиен протокол. Абсолютно недопустимо е внасяне на оценка в студентска книжка, без същата оценка да е внесена в протокол, който след изпита се връща попълнен в отдел „Студенти“.
    Забележка: Преподавателят може да внесе оценките и директно в електронния протокол в СУСИ с дейността „Попълване на протоколи“ (вж. „Как да видя кои протоколи са издадени за мен“). След (междинно) записване той може да продължи да внася или коригира оценки (да редактира протокола). След като внесе коректно всички оценки, преподавателят трябва да изпрати протокола за одобрение, натискайки съответния бутон, с което губи възможност за по-нататъшно редактиране.

След предаване на протокол от изпит:

Български